memyselfaj.webblogg.se

Våren är här!! :)

Jädrans vilket härligt väder vi har idag. + 15 grader och sol, sol, sol. Underbart!! :) Gränsfall om man behöver jacka. Då är det varmt. Humöret är på topp såna här dagar. :))

Maken åkte till Oslo tidigt i morse. Blir kvar där till i morgon. Det här är en vecka när vi inte sliter på varandra direkt. Men så blir det ibland.

Har funderat och planerat lite kring min bok. Tänkte berätta min historia från den dagen jag fick reda på att jag hade bröstcancer. Jag har ju bloggat hela tiden, så allt är ju nerskrivet. Det gäller bara att få ur sig det så att det blir intressant att läsa. Ska försöka ha en positiv anda för att visa att det går att ta sig helskinnad igenom en sån fruktansvärd sjukdom. Spännande.

Kram

Harry myser i vårsolen

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 ღ Anni ღ
skriven :

Idag har jag pratat om min förebyggande bröstoperation för att inte få bröstcancer i Radio Örebro:



http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=507&artikel=5027770



Hoppas du mår bra i vårsolen!

Kram Anneli