memyselfaj.webblogg.se

Vardag igen

Och så damp jag ner i vardagen igen. Suck. Det känns så himla påtagligt efter en sån helg. Men jäklar vad mysigt det har varit. :)

Idag blir det fika på stan med mellandottern. Var några dagar sedan jag träffade henne, men det blir ju så när hon pluggar på universitetet och jag har haft fullt upp med annat. Fullt upp och fullt upp... Det lät nåt det. ;) Nej, men det är privata saker som jag tvingats ta tag i. Då blir det perioder när man inte ses så ofta. Men idag så.. :))

Jaha. Och i morgon blir det ett besök hos kuratorn. Skönt. Måste prata om väntan och oron inför resultatet.

Men nu blir det promenad med Harry. Verkar som om han vill det för han kommer och pockar på uppmärksamhet. Gullgrisen. :)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: