memyselfaj.webblogg.se

Uppe i varv

Jag har nog inte tagit in läkarens besked helt och fullt. Har liksom inte gett mig den tiden och utrymmet. Livet snurrar på i 180 runt omkring mig och jag hänger på. Men jag orkar inte med det. Måste ha tid för återhämtning. Det är så svårt att ge sig själv den tiden. Istället kör jag på och kommer inte på återhämtningen förrän mitt humör sviktar ordentligt. Först då förstår jag. Måste lära mig. Måste. Alltså, vad blir det för dag idag? Jo, en dag för återhämtning. Skönt.

Snön som kom igår är bara slask och smuts idag. Varför skulle det komma ner? Helt onödigt. Men igår, när vi gick från teatern, var det isgata. Fötterna bara gled undan. Och så detta idag?! Vill ha vår - nu!!!

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: