memyselfaj.webblogg.se

Tredje promenaden idag

Har precis tagit en tur med Harry på stan. Det var den tredje för dagen. Denna gång fick vi sällskap av maken. :) Men det har varit skönt för vädret har verkligen varit mysigt.

Har pluggat lite också. Eller.. Ja... Tittat lite på kurskamraternas texter som jag ska ge respons på senast i morgon. Känns som om jag sköter det lite med vänsterhanden. Men vad gör man när orken inte räcker till till allt? Då är det nåt som får stå åt sidan. Men det fixar sig.

Har i alla fall fått lite tvättat idag. Och lite undanplockat. Känns bra faktiskt.

Sonen är piggare, men mellandottern är fortfarande risig. Annars mår vi bra. ;)

Och så har jag pratat med mamma. Hon är glad och go.

Så jag har haft en bra dag. Har du? ;)

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: