memyselfaj.webblogg.se

Ordentlig dipp

Idag blev det en ordentlig dipp. Tröttheten kom och tog över hela mig. Försökte sova lite förut när mina goa ungar gjorde mat, men det gick inte. Hjärnan ville inte koppla ner trots att jag tryckte control+alt+delete flera gånger. ;)

Äldsta dottern hjälpte mig att färga håret förut. Det gråa lyste igenom och det kändes inte bra. Men nu är det svart igen. Känns riktigt bra.

Idag är det på dagen 30 år sedan jag och maken träffades första gången. Fatta det - 30 år!! Och jag som inte är en dag äldre. ;) Tyvärr har det firats rätt dåligt eftersom maken envisas med att vara uppe i Norrland och leka med bilar på sjöis. Får väl fira en annan dag istället. Men han kommer hem vid midnatt nån gång i alla fall.

Hör båda tjejerna fixa med disken i köket. Själv har jag fått order att slå mig ner i tv-soffan. Gullungar.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: