memyselfaj.webblogg.se

Onsdag

En ny dag och jag har inget planerat. Inget alls. Känns bra, men samtidigt lite tråkigt. Blir antagligen en längre promenad med Harry. Vädret ser skapligt ut. Ingen klar sol.

Igår hämtade vi svärmors nya fåtölj. Allt gick bra och hon blev nöjd. Den var riktigt fin. Sen blev det hämtmat från mcd. Efter det skulle maken till jobbet och byta bil. Han tog med sig Harry så att han skulle få springa av sig lite. En stund senare kommer de tillbaka - eller... Maken kom tillbaka. Harry satt nämligen kvar i bilen i garaget. Han hade glömt honom i bilen! Sanslöst galet. :) Det lär han få äta upp länge. ;) Ska retas ofta om det. :)

Och i natt drömde jag något om bil och att vi tappade av Harry. Sjukt. ;)

Igår bokade jag hotellrum till den 27 april. Då ska vi nämligen till Stockholm och titta på Lets Dance. Tydligen har de bytt lokal. Får se när programmet drar igång på fredag. Maken har i alla fall tagit ledigt den dagen, så det blir väl tidig resa till huvudstaden och sen bara gå runt och mysa. Det är livskvalitet. :)

Någon som spelar Rumble förresten? Roligt ordspel. Jag heter Inggus där.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: