memyselfaj.webblogg.se

Ny dag

Funderar över dagen. Har inga direkta planer. Känner mig lite tung i sinnet. Brukar vara så när jag varit hos kuratorn. Det är mycket att ta in. Sedan ska jag bearbeta det också. Och sortera upp det. Mycket blir ändå kvar i tankesystemet och snurrar runt där. Men det blir nog bra det också. Det vet jag att det blir.

Fint väder har vi i alla fall. Sol från klarblå himmel och nollgradigt. Kan inte bli bättre.

Pratade med mamma nu på morgonen. Härligt glad lät hon. Och hon var jättenöjd med gårdagen. Underbart.

Förresten. Köpte nya köksgardiner igår. Gröna öljettlängder. Blir nog fint när de kommer på plats. Så lite har jag ju att pyssla med.

Kram

Underbar vy över Stockholm taget från söders höjder.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: