memyselfaj.webblogg.se

Maten klar

Nu är maten klar, men var är alla som ska äta. Det är konstigt, men korvstroganoff är inte populärt i den här familjen. Jag tycker det är gott. Så då var jag lite busig idag och gjorde just det. Får se hur många som gör mig sällskap. ;)

Har varit hos mellandottern och fikat idag. Hon bjöd på kärleksmums och jättegoda och frasiga våfflor. Riktigt gofika blev det. :)

Annars håller tröttheten från igår i sig. Känner mig orkeslös. Ändå ska man försöka stå på benen och orka, orka, orka. Det är mycket som ska fungera och ja, då tillåter jag mig att klaga när jag känner att krafterna inte räcker till. Det finns någon där ute som inte tycker att jag får beklaga mig, att jag satt mig i den här situationen själv. Blir riktigt förbannad på sånt skitsnack.

Nej, nu ska vi käka.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: