memyselfaj.webblogg.se

Jippi!!!!!

Ser ni någon som dansar och hoppar längs gatorna i Örebro idag så kan det vara jag. Det är helt sjukt. Röntgen visade ingenting, alltså inga metastaser eller förändringar eller så. Fan va gött.

Ska försöka lugna ner mig lite och förklara. Läkaren på onkologen ringde nyss. Han läste upp vad de skrivit och allt var bra!!!! Till och med pricken i lungan (som de opererade bort i juli) var helt borta. Det de kunde se var att något hålrum i den halva lungan hade något förtjockade väggar(??). Men det trodde de med största sannolikhet var en följd av operationen. Skulle ta djupa andetag när jag är ute, så kanske det skulle försvinna. Ja jädrar. Helt sjukt. Fy fan vad jag är glad. Sanslöst.

Nu måste jag ta in det. Bäst är att göra det på en promenad med Harry.

Glädjekramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nettan
skriven :

Jippi!! Jag blir lika glad som du! Ut i solen med Harry och bara njut!!Kramar, Nettan.

2 solveig rosén
skriven :

Härligt att höra <3 kramar från oss

3 Barbro
skriven :

Bamsekram till dig! Jag får tårar i ögonen av lycka*!!!

4 Pernilla Sjödin
skriven :

Det var ju en helt underbar nyhet!!! Se till att fira det ordentligt!!! kramar från oss <3