memyselfaj.webblogg.se

Fredag

Fy skäms Nettan som lånade solen. ;) Du har säkert gömt undan den nånstans, för den är inte här idag heller. :( Nej, men visst är det så att när vårkänslorna väl satt klorna i en så blir det en stor besvikelse när våren kommer av sig. Man har någon förhoppning om att det alltid ska vara sol och vårvärme. Löjligt egentligen. För man VET ju att det inte är så. Ändå blir man besviken. Suck.

Fredag igen. Vart tar veckorna vägen? Kan någon bromsa tiden? Jag hinner inte med. Tycker inte jag gör så mycket på dagarna, saker som syns alltså, men det blir en hel del. Skulle jag räkna upp allt så skulle det bli en lång lista. Men jag vill inte tråka ut er med det.

Har en förmåga att förlägga saker. Skitjobbigt. Förr har jag haft stenkoll, men nu... Ett exempel. För ett halvår sen köpte jag hörlurar till mobilen. De var jättebra. Men så... Plötsligt var de borta. Letade överallt. Vände ut och in på jackor och väskor, men nej... De fanns ingenstans. Så jag köpte nya likadana. När jag skulle använda de häromdagen hittade jag de inte. Hjälp. Inte igen... Letade överallt. Vände (åter igen) ut och in på jackor och väskor, men nej... De fanns ingenst... Jo, efter mycket sökande så hittade jag de längst ner i ett minifack i väskan. Vem hade lagt de där? Inte jag i alla fall. ;) Fast jag måste nog erkänna att det är jag som lägger undan sakerna. Och så glömmer jag bort vart. Det kan reta mig till vansinne. ;)

Härliga fredag. Du är så välkommen.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: