memyselfaj.webblogg.se

Tuuut

Visst ja. Första måndagen i månaden och klockan är 3. Då tjuter larmet över hela stan. Först funderar man, men på bråkdelen av en sekund går det över i lättja. Hur skulle man exempelvis reagera om larmet tjöt en onsdag?! Gå in, stänga dörrarna och sätta på radion? Eller skulle man skita i det då också?

Annars så har vi riktigt skitväder här. Riktigt skitväder alltså! Funderar på att gå i ide tills sommarvärmen kommer tillbaka. :)

Går omkring i lägenheten. Måste hålla ryggen igång. Men så fort jag böjer mig det minsta framåt så är någon framme med kniven. Tur att jag har mina älskade ungar, som jag vet ställer upp om de har tid. Så dagens uppdrag fixar sig ändå. Tack. :)

Nu ska jag göra mig en latte. Då blir man alltid lite gladare. ;)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Det gäller nog att ta det där med larm på allvar alla gånger :) Jobbar på en skola så det händer då och då att larmet går och då är det bara att ge sig ut med alla elever. Det går ju inte att lita på att det bara är en bränd bulle alla gånger ;)



Det där med att gå i ide några dagar skulle faktiskt inte vara helt fel just nu. Håller med dig det är ett riktigt, riktigt skitväder.



Känns som jag vill försöka mig på några god råd för ryggont, men jag vet inte? Du har säkert testst det mesta. Spikmatta, varm vetekudde, varmt bad, massage eller inflammationsdämpande salva. När jag har som ondast brukar jag ta Alvedon plus Ipren tre gånger per dag. Kanske är för mycket men det brukar hjälpa. Kram och ha en bra kväll!