memyselfaj.webblogg.se

Sömniga

Både mamma och jag är sömniga. Efter natten som gick är det förståeligt. Mamma var lite uppjagad eftersom vi (inte;) skulle till heminstruktören klockan 10. Hur dags behövde vi gå upp för att hinna? HALV TVÅ kom hon upp, tände lampan vid min säng och frågade om det var dags att gå upp. HALV TVÅ!!! Lilla gumman. :) Hon är för gullig. :) Hon kom upp några gånger till, men utan att tända lampan. Så ja, vi är rätt sömniga. ;)

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Tänk vad vanligt det är att äldre personer ska vara ute i god tid. Jag tror det ofta handlar om att inte "ställa till besvär" och att "vara till lags". Känner så väl igen det hos min egen mor. Och, efter att ha arbetat ca 20 år i vården, de flesta åren inom äldreomsorgen innan jag blev lärare. Kram och hoppas ni får sova gott i natt :)