memyselfaj.webblogg.se

Snart midsommar

Snart midsommar, men vi har inte så mycket bokat. Tar dagarna som de kommer. Det får helt enkelt bli lite som det blir. Vi har väl aldrig haft någon riktig tradition utan bestämt med kompisar lite hit och dit. Roligast var nog när barnen var små och vi var ute med husvagnen. Det var faktiskt en tradition vi höll på i många år. Sen sålde vi husvagnen.... Förra året var vi uppe hos släkt och vänner i Ljusne och det var en väldigt rolig och trevlig midsommar. Men som sagt, i år har vi inget planerat. 

Jag fortsätter köra mina tvättmaskiner. Nu är det sängklädernas tur. Skönt att ha allt sånt gjort, så jag slipper det i helgen. 

Och faktiskt... Idag skiner solen! :) Hoppas den kommit för att stanna över midsommar. Allt blir så mycket trevligare då. :)

Nej, nu ska jag fortsätta med vad jag nu höll på med innan telefonen ringde - tre gånger. Får se nu... Jo, jag tror jag stod i tvättstugan när det ringde första gången. ;)

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: