memyselfaj.webblogg.se

Regntunga skyar

Men Gud vad det regnar idag. Inget kul alls. Men jag måste inte gå ut, så det är ändå ok. Sitter på bussen som tar mig hemåt igen. Känns bra. Har pysslat om mamma de här dagarna, så hon mådde bra när jag åkte. Fast lite ledsen var hon för att jag var tvungen att åka. Men vi talas vid ofta över telefon. Lilla mamma... Det är inte lätt. Men brorsan har ju semester och kan kvista över till henne när som. :)

Passerar i detta nu på E18 förbi Bålsta. Där bodde vi i nästan 3 år innan vi fick barn. Herregud, 29 år sen vi flyttade dit. Helt sjukt. Tre år senare flyttade vi ut på Mälaröarna (Stenhamra). Det var därifrån vi senare tog vårt pick och pack och flyttade till Örebro. Och det har jag aldrig ångrat  :)

Blev visst lite nostalgisk när jag såg "Bålsta" på skylten. ;)

Nu ska jag nog försöka blunda lite. Stoppar i hörlurarna med Spotify på hög volym, för just nu störs jag av en kvinna bakom mig som pratat i telefon sedan bussen åkte från cityterminalen. Jag kan inte tjuvlyssna heller ;) eftersom samtalet sker på ett främmande språk. 

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: