memyselfaj.webblogg.se

Regnar i alla fall inte ;)

Dagens väder är väl inget att hurra för det heller, men det regnar i alla fall inte. Just nu i alla fall... ;) Har inte sett någon prognos, så jag vet inte heller hur det blir längre fram. Men det går ju inte att göra något åt i alla fall, så det är väl bara att tacka och ta emot. Väder blir det ju ändå. ;)
 
Idag ska jag på massage. :)  Äntligen! Får se vad hon kan göra åt min onda kropp. 
 
Igår var jag tvungen att ringa Försäkringskassan. Hade inte fått några pengar och började bli orolig. Visste att jag skickat in läkarintyget och beslutet att sänka ersättningen till den lägre nivån hade hon redan meddelat mig. :( Vad var det denna gång? Pratade in på hennes telefonsvarare och bad henne ringa upp. "Jo, pengarna skulle sättas in på mitt konto imorgon (26:e). Det blev visst nåt strul innan midsommar, när allt skulle matas in." Ok. Där hade jag velat avsluta samtalet. "Men när jag ändå har dig på tråden kan jag ju höra hur planerna ser ut framöver?" Planerna? Vad tror de egentligen? Jag lever för dagen. Orkar inte tänka framåt. Hasplade väl ur mig nåt om andningen och värken och att jag ska tillbaka i höst för en ny röntgen. Planer? Jo jag tackar jag. Kom igen den dag när jag orkar tänka på annat än bröstcancer, tumör i lungan, ledvärk och problem med andningen. Den dagen längtar jag efter. 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: