memyselfaj.webblogg.se

Nostalgitripp

Ja, nog känns det att jag fick massage i går. :) Är alldeles öm i kroppen. Men det kan jag leva med. Vet att det gjorde gott. 
 
Funderar på vad jag ska göra idag. Solen skiner och jag ser faktiskt en blå himmel. Inte helt fel. :) Harry har sovit över hos äldsta dottern i natt, så jag behöver inte tänka på honom. Bara mig själv att tänka på. :) Men jag har ju tvätt som ska tvättas och en diskmaskin som ska tömmas och tvätt som ska vikas. Usch, nu blev det jobbigt. ;)
 
Har också en hög med urklippspärmar liggandes på golvet. Har nämligen varit lite nostalgisk och gått igenom sånt som jag skrivit. Gud vad jag saknar det!! Reportage, intervjuer... Tänk när jag intervjuade Lill-Babs, Siw Malmkvist och Ann-Louise Hansson. Mötte de, som enda reporter, på ett hotell i stan. Vilken intervju det blev. :) Det var ett mindre kaos. Lill-Babs tyckte så synd om mig att jag fick hennes mobilnummer, så jag kunde ringa henne senare om jag ville komplettera med något. Det behövdes aldrig. ;)
 
Minns också alla besök jag gjort på äldreboenden. Bland annat en gång när jag skulle skriva om en "vårdhund" och en "vårdkatt". Djuren njöt av att bli ompysslade och de äldre blev glada över deras sällskap. Blev ett riktigt mysreportage. :)
 
Har inte gjort några längre resor i jobbet, men en gång var jag och en fotograf till Oslo för att bevaka två lokala kändisar som var med i den norska uttagningen till Melodifestivalen. Ingen av dem kom med, men det var en jätterolig upplevelse. :)
 
Finns mycket, mycket mer i pärmarna, men det tar jag en annan gång.
 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: