memyselfaj.webblogg.se

Myslördag

När jag vaknade i morse var maken redan iväg. Han hade tagit med Harry och gått iväg och klippt sig. Så nu är han fin i kort sommarfrisyr. Framåt lunch gick vi ut på stan en sväng. Köpte Alpenkrafft mot min hosta. Får se om det löser upp slemmet i luftrören. Börjar bli riktigt irriterande med hostan nu. 
 
Satte oss ner på en Waynes coffee's uteservering på Stortorget. Ingen av oss var speciellt hungrig, så det blev en caffe latte till mig. Och så satt vi där och bara mös. :) Förresten så fick jag ett kort på cafét laddat med 300 kronor. Maken vet hur han ska göra mig glad han. Kärlek. 
 
Mötte några bekanta som vi pratade med, men sen gick vi hem och åt jordgubbar och glass (låter som om orden var tagna ur sommardängan "Mitt sommarlov" från min barndom;). 
 
Om en stund ska vi ut och rasta Harry. Tänkte åka iväg en sväng så han får springa av sig. Solen skiner, det är nästan 22 grader och blåser rejält. Inget regn här inte alltså. 
 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: