memyselfaj.webblogg.se

Midsommarväder?

Vilken dag! Vilket väder! Hoppas, hoppas det håller i sig till i morgon. Antar att det inte bara skulle göra mig glad. ;)
 
Har gått runt på stan några timmar. Köpte två par strumpor, men hemma har jag bara ett par. Hur kan ett par strumpor försvinna från affären och hem? Såg ju hur hon la ner dem i påsen... Allt ska då hända mig. ;) Äldsta dottern köpte på sig mycket kläder, men så är det ju rea överallt också. :)
 
Nu sitter vi här hemma och är helt slut. Men det har varit en bra dag. :) Ikväll ska maken och jag iväg och handla inför helgen. Vi ska ha mat till midsommarafton, men också till lördag när vi (äntligen) ska fira dotterns 25-årsdag. Så här blir det kalas två dagar i rad. :)
 
Passar på att önska alla glad midsommar. Kör försiktigt Nettan och hoppas ni får en härlig semester. 
 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: