memyselfaj.webblogg.se

Kväll igen

Hur fort går dagarna egentligen? Det är redan kväll och vi har inmundigat makens spagetti carbonara. Mycket gott. :) Till efterrätt serverades svenska jordgubbar med mjölk och grädde. Det gick ner det också. ;) Dags för promenad med Harry strax. Denna gång håller vi nog oss i stan. ;)

Äldsta dottern ringde från USA för några timmar sen. Hon verkar ha det så himla bra. Igår var de på tivoli och idag skulle de in till Boston och (antagligen) shoppa lite till. ;) Tänk förresten vad billigt man ringer idag. Hon ringer via Viber och då är det ju gratis och det låter lika bra som om hon skulle sitta bredvid mig och prata. Sjukt. :)

Nej, go vänner och alla andra jag känner... Nu ska jag ta kväller tror jag. Känner mig lagom mör i kroppen.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: