memyselfaj.webblogg.se

Jag vill följa med

Snart ska vi skjutsa äldsta dottern till tåget. Hon flyger till USA i morgon bitti. Jag vill också... ;) Hon och kompisen (som hon träffade när de var där som au-pair för 5 år sen) ska åka till Boston och uppleva gamla minnen. Det riktigt suger i min USA-tarm... ;) Maken och jag var och hälsade på henne i december det året hon var där. Sen var vi över hela familjen på sommaren strax innan hon skulle hem. Då fastnade jag verkligen för USA. Det finns så mycket att se och uppleva där. Nån gång ska jag dit igen. :)

Maken är iväg med jobbet över natten. Då brukar jag komma i säng sent. Brukar bli fast framför tvn. Kul att kunna zappa själv mellan alla (dåliga) program.

Tack för alla tips Mona. Tabletterna tar jag dagligen ändå, så där har jag inget att hämta. Vetekudden har jag helt glömt bort. Den får jag ta fram och värma. :) Men jag tror det känns lite bättre i ryggen nu faktiskt.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: