memyselfaj.webblogg.se

Helt slut

Nu har vi "gjort" marknadsafton, maken och jag. Kul aktivitet som drar mängder av folk. Efter en halvtimme hade jag riktigt ont i ryggen och magen skrek efter mat. Det fick mitt tålamod att tryta ordentligt. Jag fattar inte att jag aldrig lär mig; Jag ska INTE vistas bland så mycket människor, för jag blir bara så jäkla irriterad när jag måste kryssa mellan dem. Det går bra en stund, men sen vill jag bara hem. ;) Hur som helst, så käkade vi jättegod kycklingsallad med bulgur på Bara Vara. Kan varmt rekommenderas. :)

Annars så har ryggen varit ok idag. Inte bra, men bättre än igår. ;)

Fick samtal från jobbet idag också. Hon ville höra hur det var med mig. Gulligt. :) Hon berättade att övertalig personal på tidningen kommer få möjlighet att anställas av ett bemanningsföretag. Men om man ska kunna anställas så måste man väl vara frisk?! Eller?! Vi bestämde att jag ska vänta med att "visa upp mig" för bemanningsföretaget, så att jag får chans att visa upp mig som en frisk person. Låter väl som en bra idé?! ;)

Nej, nu blir det tv-soffan.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Låter som en lysande idé att vänta med bemaningsföretaget tills du återhämtat dig helt!



Blir lite full i skratt faktiskt för jag förstår hur du menar. Men, till skillnad från dig så har jag faktiskt "lärt mig". Marknadsafton är inget för mig heller ;)Kram och ha en skön kväll i tv-soffan!