memyselfaj.webblogg.se

Yr och huvudvärk

Vet inte vad det är med mig. Har känt mig yr och haft huvudvärk några dagar nu. Jättejobbigt. Känns som om jag kämpar i motvind ett tag nu. Och så andningen ovanpå det. Man blir ju lite orolig. 
Nu sitter vi här framför tvn maken och jag. Final i simning snart. Hoppas på svensk medalj. Har precis haft hela familjen och svärmor här på middag. Grillad kyckling, hemmagjord tzatziki och potatisklyftor. Till efterrätt jordgubbar och "mat-Tinas" hemgjorda glass (grädde, kondenserad mjölk och lemoncurd). Sjukt gott. Prova gärna. :)
Och i morgon bitti åker vi till Dalarna. Ska verkligen bli mysigt. :)
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Hoppas ni får en skön vistelse i Dalarna och att vädret blir så där lagom varmt :)

Svar: Tack snälla du. :)
Inger