memyselfaj.webblogg.se

Vilar och - hostar

Maken la sig och lyssnade på musik i sina nya hörlurar. Vet inte om det var för att de satt bra eller om musiken var tråkig? Hur som helst så snarkade han efter bara några minuter. ;) Han kanske ska ha dem på natten också, så slipper han höra mig hosta och hacka. ;) Måste söka för det när jag kommer hem, för det här går inte längre. 
 
Maken och sonen drog iväg med bilen en sväng. Mest kört omkring. Varit uppe nånstans och sett utsikt över stan. Sen kom de tillbaka. Men det dröjde inte länge förrän maken ville iväg igen. Den här gången för att tvätta bilen... Snacka om att ha "myror i brallan". ;) Önskar jag hade samma ork som honom, men mina krafter räcker inte riktigt till. Skönt att han kan ta sig för och göra saker själv. :)
 
Nu tänkte jag krypa ner och sova. Det blir tidig väckning imorgon. Gäsp. Många mil som ska avverkas. Det har varit en intensiv vecka, men jättemysig. Vi har fått se mycket. :)
 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Ta gärna lite sol och värme med er hem :) Kram och ha det gott!

Svar: Vi har solen med oss över till Sverige åtminstone. :) Sen får vi se om den hakar på ända hem. ;) 22 grader här i Helsingborg.
Inger