memyselfaj.webblogg.se

Vem snodde solen? ;)

Det är fredag morgon och jag drar upp rullgardinen. Semestern nalkas. Men vad skådar mitt öga? Solen är puts väck. Är det du som tagit den? ;)
 
Idag ska jag till frissan. Kollade häromdagen när jag var där sist. Trodde det var 3-4 veckor sedan. Men det har gått 6 veckor!! Det trodde jag aldrig. Ytterligare ett bevis på att tiden går mycket fortare nu. ;) Kan någon bromsa ner tiden tack? Den far fram som om nån gödslat med Duracellbatterier. ;)
 
Dags för lite frukost och morgontidning. Härlig start på dagen. Sen måste jag tvätta sådant som önskats med på semestern. Alltid likadant. Något favvoplagg som ska med. :) Sen blir det Västerås och cruising ikväll. :)
 
Måste bara hosta upp mig. Skitjobbigt med luftrören. Verkar inte vilja ge sig. Någon som kan något om astma? Behöver jag mer/starkare medicin eller kommer det alltid vara så här? 
 
Kram
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Trist med molnen över Örebro! Känner mig lite skyldig faktiskt ;) Kan tyvärr inget om astma så jag har inga goda råd att ge där. Annars har jag många underliga "huskurer" för många besvär som jag gillar själv i alla fall ;) Hoppas ni får en härlig cruising i kväll!