memyselfaj.webblogg.se

Trött - inte pigg

Läkaren sa att jag skulle bli pigg av kortisontabletterna, men inte jag inte... Blir så jäklarns trött av allt hostande. Har inte blivit ett dugg bättre av tabletterna. Det sliter på både kropp och psyke. När ska det nån gång ta slut? 
Har i alla fall varit ute och plockat jordgubbar. Ja, jag tog ju hand om Harry medan de andra plockade. Och sylten är kokad och är upphälld i burkar. Mums. Tur jag har människor omkring mig när jag själv inte orkar.  Love. :)
Hur som helst så talade jag med en sköterska på kirurgisa kliniken idag om en magoperation. Vill så gärna göra en sån, för jag orkar inte hålla på och jo-jobanta  längre. Det har ju gått jättebra för både maken och dottern efter deras operationer. Hoppas bara jag får göra den med tanke på mina tidigare ingrepp. Hur som helst så sa sköterskan att jag ska få träffa en läkare i augusti/september. 
Ikväll blir det hemgjord pizza. Mellandottern bjöd hit sig själv och sambon när hon hörde det, men det kom tydligen en liten kattunge emellan. :) Får bli en annan gång istället gumman. ;)
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mona
skriven :

Hoppas så att du vaknar pigg i morgon och att hostan då gett med sig av kortisonet! Kram och ha en bra kväll!