memyselfaj.webblogg.se

Torsdag

Vart tar veckorna vägen? Snart en vecka sen vi kom hem från Tyskland. Stört. Idag drar maken och jag iväg över dagen för att titta på nån sträcka av midnattsolsrallyt. Mysigt. :) Har man en bilnörd till man så har man... ;)
Mitt rosslande håller i sig. Den största effekten som kortisontabletterna gett mig är rodnad och hetta. Kanske har den gjort lite nytta i bröstet också även om jag rosslar och hostar en del fortfarande. :) 
Dags att ta tag i dagen medan det fortfarande är hyfsat bra väder. Inget regn i alla fall. :)
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mona
skriven :

Håller med dig om att veckorna rusar iväg! Låter som ni har bättre väder än oss här på Öland. 10 grader i morse och mest regn, brrr! Hoppas ni får en bra dag på Midnattsrallyt :)