memyselfaj.webblogg.se

Svettningar

Någon mer än jag som tycker att det är varmt? Jag avlider lite. Vet inte om det är värmen eller åldern jag ska skylla på. ;)
Är i alla fall hos mamma. Har fikat, handlat och varit på Apoteket. Snart drar vi iväg in till stan och käkar. Tycker det är dags för mamma att äta på restaurang. :) Åker kanske en sväng runt stan så mamma får se hur det förändrats sen hon var liten. Hon brukar tycka det är kul. Hon minns exakt var hon bott och gått i skolan och det är minsann inte bara ett ställe... ;)
Nu sitter vi och slappar och läser skvallertidningar. Mamma har skrapat lotter. Hon bad till han där uppe om vinst och han hörde hennes bön. Inga större vinster, men hon blev glad. :)
Nu ska jag ta en ny omgång värktabletter. Kroppen gör ont. Inget vidare. Snälla, låt mig få vara fri från värken. Bara en dag... 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vad tråkigt och jobbigt att du har sådan värk! Jag tar själv en del Ipren mot inflammation i ett knä, men kompletterar även med exempelvis gurkmeja och ingefära varje dag. Kanske jag imbillar mig men jag tycker jag blir lite bättre :) Ett tips om du vill prova :)

Vad mysigt ni verkar ha det, din mamma och du! Kram och ha en bra kväll!