memyselfaj.webblogg.se

Svaret dröjer

Har varit på sjukhuset nu. Men svaret dröjer upp till en vecka. Vad är det som ska ta sån tid? Sköterskan frågade om jag hade fått feber. Vadå, såg du nåt på bilden, frågade jag. Då gick han in och kollade datorn igen, kom tillbaka och sa att jag hade ju sökt för rosslande luftrör. De får ju inte säga nåt, men varför då ställa frågor som gör mig orolig? Nu är det bara att vänta tills läkaren fått svaren. Då skulle han ringa mig. Andas Inger, andas. Oroa dig inte för något du inte vet nåt om. Jag vet att jag är stark och har klarat värre saker än det här.
Dagen började i solsken, men nu har vi både regn och åska. Sitter ute i dotterns svärföräldrars uterum. Svärföräldrarna är inte hemma utan dottern och sambon njuter av att bo i hus några dagar. Regnet smattrar mot taket. Påminner mig om när vi hade husvagn. Det blev blött, men mysigt att sitta inne och höra regnet. Så det är inte bara negativt med regn. ;)
Snart serveras det nygjord kladdkaka och kaffe. :)
Mitt emot mig har maken fällt ner ryggstödet och tar en middagsslummer och på golvet ligger Harry och sover. Vilket gäng. ;)
Ha det gott där ute och tack för ert stöd. 
Kramar
Taggar: Röntgen;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Åh så jobbigt att vänta på svar. Förstår inte varför det ska ta så lång tid när det gäller röntgen. Det hade ju varit lättare att förstå om det varit blodprov med odlingar. Kram Barbro