memyselfaj.webblogg.se

Onsdag

Det är inte klokt vad dagarna rusar iväg. Redan onsdag. Bara torsdag och fredag kvar. Sen så... Vi ska inleda semestern med att åka och titta på lite fina bilar i Västerås på fredag kväll. Det är cruising och brukar vara massor med folk som står längs gatorna. Hoppas på fint väder bara. 
 
I morse vaknade jag tidigt. Hade världens pip i luftrören och slem som inte vill komma upp. Låter som jag skulle ha rökt i 50 år när jag skrattar. Men jag har aldrig rökt. Låter så här ändå. Igår var det bättre, men idag så... Kan jag verkligen ha fått astma på ålderns höst? Symtomen är såna i alla fall. Suck. 
 
Tänkte gå en långpromenad med Harry nu. Ett skönt sätt att börja dagen på. Och så lite frukost och läsa morgontidningen i lugn och ro när jag kommer tillbaka. Låter helt ok tycker jag. :)
 
 Såg brorsans tonårsdotter på Allsången i går förresten. Hon var nästan den första i publiken som kameran fick tag på. ;)
 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: