memyselfaj.webblogg.se

Måndag

Tvättmaskinen går. Likaså torktumlaren. Sopor framställda för att förpassas till soprummet. Disken står i maskinen. Vad mer att göra? Har en "prinsesstubbe"i  kylen, så snart blir det fika. Har inget inbokat idag, men i morgon blir det massage igen. :) Har känts riktigt bra nu de senaste dagarna. Det var nog något som min sargade kropp behövde. Att det ska vara så jäkla svårt att komma till skott?!
 
Pratade med dottern nu på morgonen. De hade varit till veterinären med lilla Selma. Men hon verkar ha kommit undan med blotta förskräckelsen. Hur går det till? Från sjätte våningen!! Nu har den katten förbrukat åtminstone ett av sina nio liv.
 
Igår kom äldsta dottern hem med en latte från Starbucks. Nej. Vi har inte fått Starbucks i Örebro. Hon hade köpt den på Ica Maxi. De har en hel hylla med amerikanska varor. Där kan jag stå och drömma mig tillbaka. :) Gud vad jag längtar tillbaka till USA. Skulle vilja åka dit igen. :)
 
Nu ska jag göra mig en latte hemma i mitt kök. Inte som Starbucks, men vad gör man? ;) 
 
Kram
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: