memyselfaj.webblogg.se

Kvällen kommer

Redan kväll och vi har ätit sommarens första kantareller. Lite grädde, buljong och kryddor så är den fixad. :) Blev kyckling till. Gottgott. 
 
Idag var jag ju till kuratorn. Vi pratade lite om framtiden och att onkologens bästa läkare ska gå i pension i höst. Hur kommer jag påverkas av det? Han har ju liksom följt mig längs hela den här "resan", lyssnat och varit ett jättestort stöd för mig. Men han "skulle se ut någon" läkare som skà bli min fortsättningsvis. I en sån här process, med bröstcancer och metastas i lungan, är hela kedjan viktig. Men jag antar att det finns andra läkare som är lika bra (eller åtminstone näst intill;)
 
Vad pratade vi mer om? Jo hon tyckte jag var stark som, trots sjukdom och komplikationer, kan se ljus i tunneln även om jag bara tar en dag i taget. 
 
Vad skönt det är ute nu. Klockan närmar sig 19 och solen har försvunnit bakom höghuset. Nu är det riktigt behagligt på altanen. :)
 
Sonen sprang precis iväg. Det ska köras bil förstås. ;) Måste kännas häftigt att sitta i en ny bil och skjutsa runt på kompisar. ;)
 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: