memyselfaj.webblogg.se

Kanonfrisör :D

Har varit lite "vilse i pannkakan" sedan min frisör flyttade från stan. Har försökt med några olika frisörer efter det, men nej, det har inte varit lyckat. Men nu jädrar verkar jag vara något på spåren. :) Blev klippt av Daniel och jag är supernöjd med resultatet. Han förstod problemet med alla hårstrån uppe på hjässan. De är många och blir tunga och lägger sig som en mössa. Han klippte mycket och hade i "en massa klet" som gjorde mitt hår formbart utan att det ser fett ut. Nice. :)
 
Nu har jag tagit mig en latte på altanen. Vädret är väl sådär. Molnen hänger tungt över oss. Men det är i alla fall varmt. Ska ta mig en promenad till äldsta dottern. Länge sedan jag var där nu. Hon har köpt och sålt lite möbler och vill att jag ska komma och titta. Ska bara fylla tvättmaskinen först. Packa kan vi göra i morgon. Ska ju bara vara borta i en vecka. 
 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Håller på och trasslar med datorn så jag vet inte om jag fick iväg någon kommentar på ditt tidigare inlägg :) Vad härligt att du hittat en frisör som du är nöjd med! Hoppas också den nya läkaren du får blir en du kan känna förtroende för! Min och mannens första gemensamma semstervecka är snart slut och vi reser hem från Rhodos på söndag. Kram och hoppas ni får en riktigt härlig första semestervecka!