memyselfaj.webblogg.se

I Stuttgart

 Det gick inte att vara kvar i Frankrike... ;) Alla som vi försökte tala engelska med viftade skräckslaget bort oss. Som sagt, franska i Frankrike. ;)
 
30 mil senare har vi checkat in på Etap hotel i Stuttgart. I morgon blir det tåget eller tunnelbanan (eller vad de nu har) in till stan. Maken vill se en Mercedesutställning. Ska bara ta dagen som den kommer. :) Sen blir det att börja rulla norr över igen på fredag morgon. Sonen måste hem och jobba och tjäna pengar. 
 
Vädret är bra, blå himmel och 22-23 grader varmt. Men det har varit nere mot 17 grader och blåst tidigare idag. Då blir det kallt så fort solen går i moln. 
 
Håller på att zappa mellan kanalerna på tvn, bara för att... Men kan man inte tyska är det stört omöjligt. Allt är ju dubbat. Sonen beklagade sig över att det inte gick att se något. Han brukar irritera sig över när ljudet inte är synkat på tvn där hemma, när ljudet ligger bara några sekunder före munrörelserna. Här vet de över huvud taget inte vad synk är. ;) Men nu är vi ju inte här för att titta på tv. ;)
 
Nu ska jag ligga på hotellrummet och ladda för morgondagen. Tar på krafterna att hosta som jag gör. Har ont i kroppen också och inte blir det bättre av alla hårda sängar. Killarna är pigga och drar själva in till stan nu. Skönt att de har varandra. :) Mig går det ingen nöd på. Känner att jag måste vila lite för att orka i morgon. Blir bäst så. ;)
 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: