memyselfaj.webblogg.se

Bullbak

Kunde bara le när maken drog igång med bullbak nu på morgonen. Tusen frågor. ;) Han är för söt. Vi har ju ingen maskin att göra degen i, så det blir att knåda med det man har. Min högerarm orkar inte med det längre, så det blir inte mycket till bullbak för min del. Ska bli gott att smaka av bullarna i eftermiddag. :)
Vädret är underbart. Sol från nästan klarblå himmel och varmt. 
Har precis pratat med mamma. Hon lät pigg och glad. Är så glad över alla grannar hon stannar till och pratar med. Snart dags att ta hit henne igen. Men först ska jag dit någon dag nästa vecka och hjälpa henne lite. :)
Nu ska jag ringa svärmor och höra om hon vill komma och provsmaka bullarna i eftermiddag. 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: