memyselfaj.webblogg.se

Det är mycket nu....

Livet är inte alltid lätt. Det har jag blivit varse de senaste åren, men att det skulle bli ännu värre hade jag inte i min livligaste fantasi kunnat drömma om. Ja, inte värre när det gäller sjukdomar. Nej, nu gäller det annat, saker som jag både kan och inte kan påverka. Hälsan (även om den inte är den bästa) kommer i andra hand just nu. Det finns saker/personer som är viktiga för mig och som jag måste ta hand om, hur mycket kraft och energi det än tar. Näpp. Nu är det frissan som gäller. För mig... Igår var mamma och gjorde sig fin och hon var så nöjd så. :) Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nettan
skriven :

Hej Inger! Vad mysigt att du kunde rå om din mamma ett par dagar. Jag hoppas att allt ordnar sig till det bästa ang de tråkiga saker du tycks ha omkring dig. Ta hand om dig och må så gott. Kram, Nettan.