memyselfaj.webblogg.se

Varför?

Igår blev jag utskällt. Nej, inte av en hund. Av en människa. Kan/vill inte berätta så mycket om det, mer än att det gör mig väldigt ont att saker och ting får sådana proportioner. Hade det bara skötts rätt från början, så hade det inte behövt bli så här. Eller hur? (jag vet att du eller någon nära dig läser det här). Ni hade bara behövt ställa frågan och jag hade svarat NEJ!!!

I dag har mamma och jag varit och shoppat. Hon inhandlade jättefina allvädersstövlar och en ny väska. Hennes gamla väska höll på att falla i bitar. Men nu fick hon fatt i en jättefin, som jag tror hon kommer trivas med. Så nu är lilla mamma rustad. Och hon är glad över att ha hittat så mycket fint.

Igår kväll hade vi alla barnen här på mat. Inget märkvärdigt, bara korv och mos. Men det är alltid lika kul när de kommer. Och så fick jag en orkidé av mellandottern. Jättefin. Har så gulliga ungar. Stolt mamma är jag. :)

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: