memyselfaj.webblogg.se

Tv-kväll

Nu får det bli en slö tv-kväll för min del. Känner mig så jäkla trött. Hjärnkontoret har liksom stängt, kanske på grund av överhettning. Måste slå av ett tag nu, så att jag inte går in i den berömda väggen igen.

På tisdag måste jag till sjukhuset och ta prover. De ska tas någon timme innan röntgen, men eftersom den ska göras redan klockan 8 på onsdag morgon, så måste proverna tas dagen innan. Sedan blir det en orolig väntan på resultatet. Hoppas få kallelse till läkaren snart, så jag vet när jag får svaret.

Annars älskar jag dagar som idag. Sol från blå himmel och några grader varmt. Snacka om vårkänslor.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nettan
skriven :

Håller med dig om att det har varit ett underbart väder med sol och blå himmel. Jag håller alla tummar för att det ska gå bra för dig. kram, Nettan.