memyselfaj.webblogg.se

Tid för röntgen

Så kom då kallelsen igår. Ska på datortomografi av halsryggen och thorax buk den 29 februari. Svälj. Inget kul alls. Innan den ska jag få i mig någon liter kontrastvätska också samt ta blodprov. Wow, vilken dag! NOT! Visste att det var på gång, men det går inte att komma ifrån oron som kommer över en. Men det är väl så livet kommer att se ut framöver antar jag. Viktigt att de kollar upp mig, men fan så jobbigt.

Igår var vi inbjudna till svärmor på fika och det var hembakat så klart. Mums. När vi skulle gå därifrån hade det börjat snöa, men det blev inte så mycket av det. Nära noll grader igår och minus tio idag. Tror inte det blir någon längre promenad. Brrr...

Får se vad den här dagen tar med oss på för äventyr.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: