memyselfaj.webblogg.se

Ny fin dag

När jag tittar ut genom fönstret ser det underbart skönt ut, men enligt maken som varit ute med Harry, blåser det ordentligt. Det är i alla fall nästan 5 grader varmt, så man får väl vara glad ändå.

Ett besök hos frisören blev det igår. Hade blivit rejält långt uppe på huvudet, så det la sig bara platt vad jag än gjorde med det. Ibland är det inte så kul att ha mycket och dessutom tjockt hår. Är det dessutom spikrakt så är det pest. Låg i alla fall som en tjock mössa på huvudet. Men det fixades som sagt igår, så nu är jag nöjd igen.

På kvällen blev det lite vin till maten för att fira att det var fredag. ;) Sen satt vi och tittade på The Voice. Kommentarer överflödiga. Fattar inte varför vi tittar på det egentligen. Klarar inte av Carola. Hela programidén är ett riktigt sömnpiller.

Idag då? Ja vi får väl se vad det blir. Svärmor kommer hit och fikar. Det är väl ungefär vad jag vet so far. Mer om det nästa gång kanske.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: