memyselfaj.webblogg.se

Lugn start på veckan

Har haft en lugn start idag. Pratat några gånger med äldsta dottern. Någon timme kvar bara tills hon opereras. Men hon verkar lugn. Då är jag också lugn. Ska snart ut med Harry. Känner för en lång promenad idag. Måste rensa huvudet lite och då är härliga promenader ett bra sätt att göra det.

Veckan ser ut att bli rätt lugn. Inget på schemat för min del. Men jag har en del i huvudet som jag måste skriva ner. Bland annat idéer till en bok. Kursen jag går har verkligen satt fart på min dröm om att skriva en bok. Långt dit, men jag känner att jag ändå måste försöka. Det är så kul att skriva - när man är på det humöret förstås. Använder mig av ett uppslag i kursen och har fått god respons från lärarna. Måste försöka skriva vidare på det.

Nej, nu har jag slappat klart. Harry måste ut. Och jag med.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: