memyselfaj.webblogg.se

Blodprov - check

Nu kan jag stryka blodprov från att-göra-listan. Tog nämligen en promenad till sjukhuset idag och gjorde det. Fick sällskap av äldsta dottern. Då kunde vi ta Harry med oss och göra, som man säger, "två flugor på smällen". Blodprov - check. Hundpromenad - check.

Har sedan suttit vid datorn. Skrivit på en berättelse, en uppgift till kursen jag går. Har blivit lite eftersatt av olika anledningar. Inte bara eftersatt. Jag har heller inte läst hela uppgiften, så det har blivit fel, fel, fel. Får se om jag hinner rädda det innan tiden går ut (torsdag).

Och i morgon ska jag röntga halsrygg och thorax buk. Känns sådär. Det är oron som är värst. Försöker "stänga av", men orkar inte alltid. Oron blir liksom övermäktig. Nu vet jag ju inte heller när jag får komma till läkaren för att få reda på resultatet. Har inte fått kallelse än. Fan vad jobbigt det ska va. Antingen vänta eller ligga på och jaga. Det är inte enkelt att vara sjuk inte. Om nån nu trodde det...

Kram

Taggar: Blodprov;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: