memyselfaj.webblogg.se

Vilken morgon :(

Vaknade av att maken väckte mig: "Du måste hjälpa till. Harry har mått dåligt...". Han hade spytt på tre ställen och bajsat "lervälling" under köksbordet. *kräks själv* Som tur är så klarar maken sånt där. Skickade ut sonen med Harry. Sen var det lugnt en stund. Tills gallvätskan skulle ut... På flera ställen... Och mycket.... Jag höll på att kräkas själv när jag torkade upp. Tänk er: Jag står som en krympling (eftersom min rygg inte tillåter att jag böjer mig så mycket), torkar och hulkar. Fan vad äckligt. Mitt i allt började äldsta dottern och jag skratta åt eländet. Nu är hon ute en sväng med honom.

Och tittar man ut så blir man ledsen. Det regnar och snöar om vart annat. Trist. Men skönt att det inte kom i helgen i alla fall.

Får se vad det blir av resten av den här dagen då.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: