memyselfaj.webblogg.se

Summering av dagen

Blev inte så mycket gjort idag. Har varit så jäkla trött. Sen började det ju regna på eftermiddan också. Det gjorde inte humöret bättre precis. Fick sällskap av äldsta dottern. Någon middag orkade jag heller inte göra, så det fick bli hämtmat från Saigon. Mums.

I morgon ska jag till astmasköterskan på vårdcentralen. Får se om cortisonet jag inhalerat gjort någon verkan. Känns inte som jag har en massa slem i rören längre i alla fall. Kanske var det en infektion? Hur som helst, så hoppas jag att testerna visar nåt och att jag får hjälp att andas. Känns som jag behöver det.

Efter det ska jag till Marie. Hon ska bjuda på lunch. Ska bli jättemysigt. :)

Skulle egentligen till kuratorn i morgon också, men det krockade med besöket på vårdcentralen. Har försökt få tag i kuratorn flera gånger de senaste dagarna, men hennes röstbrevlåda har inte fungerat. Rösten har förklarat att jag kommit till en röstbrevlåda, men i nästa sekund säger rösten att personen på det här numret inte är inne i systemet. Har ringt växeln och påtalat problemet ett antal gånger. Till sist bad jag att bli kopplad till min kurators kollega. På hennes röstbrevlåda förklarade jag mitt ärende och bad henne vidarebefordra det till min kurator. Annars får jag ju betala för besöket fast jag inte kommer. Ja, herre gud...

Kram och god natt

Harry hittade något kul att gräva i. :)

Taggar: Kuratorbesök, Vårdcentralen;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: