memyselfaj.webblogg.se

Skitväder

Vilket skitväder det blev på eftermiddan och eftersom jag inte hade något paraply med mig, så är min frisyr jäkligt fin nu - NOT.

Besöket hos astmasköterskan gick bra. Hade dock sämre värden än när jag gjorde utandningsproven i januari. Men alla prover ligger inom det normala, så det är ju skönt. Får se vad läkaren tycker när han ser resultaten.

Sen gick jag till Marie. Hon bjöd på god fisk och kaffe. Timmarna bara rusade iväg. Jättemysigt att bara sitta ner och snacka.

Och nu är jag hemma igen. Ser knappt ut genom fönstren för det regnar så. Snart kommer maken. Idag står det köttbullar och makaroner på menyn. Det var värst vad ryckigt skrivet det där blev, men jag orkar inte ändra. Antar att ni fattar ändå. :)

I morgon är det fredag och vad ska jag göra då? Jo, åka till Stockholm och se Lets dance live. Tydligen har de bytt lokal från Gärdet till Frihamnen. Bäst att komma ihåg det så vi inte kör fel. ;) Först blir det en dag på stan innan vi åker till hotellet. Hoppas bara vädret blir liite bättre.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nettan
skriven :

Hoppas att ni har en härlig dag i Sthlm. Om ni har vägarna förbi Kungsträdgården så är körsbärsträden på väg att slå ut. Fantastiskt vacket! Hoppas att ni får en trevlig kväll. Kram, Nettan.