memyselfaj.webblogg.se

Mitt i veckan

Funderar på vad det blir av den här dagen. Inga planer så här långt. Gud vad det låter trist. Men vad gör man? Folk jobbar och pluggar på dagarna. När ska jag ha ork att göra detsamma? Mitt liv har verkligen rasat ihop efter bröstcancer och uppsägning. Fan också. Skitjobbigt. Hur tar man tag i sitt liv? Och i vilken ände ska jag börja? Hur frisk/sjuk är jag? Skulle jag klara av att jobba och i så fall med vad och hur mycket? Vad skulle jag säga på en arbetsintervju? Om jag nu skulle komma så långt ens... Suck. Livet är inte snällt.

Nej nu får jag skärpa till mig. Sitta här och tycka synd om mig själv. Livet finns här och nu. Måste göra det bästa av det. Bara att samla ihop min sargade kropp och ta nya tag. För jag är inte den som ger sig.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Hejar på dig! Du är en riktig kämpe!