memyselfaj.webblogg.se

Lååångpromenad

Idag tog vi en riktigt lång promenad, maken, jag och Harry. 6-7 km blev det. Riktigt skönt. Gick rätt bra med andningen trots att vi trampade på ganska ordentligt. Promenaden avslutades med hembakat fika hos svärmor. Mums. När vi satt där kom vi på att prova att möblera om i hennes vardagsrum så att hennes nya fåtölj skulle få en bättre plats. Får se om det blir bra. Hon måste bo in sig någon vecka först.

Annars känns det som en riktig slappdag idag. Har kört några maskiner med tvätt och röjt i köket plus tömt diskmaskinen, så lite har jag gjort ändå. Inte ofta det blir slappdagar när man inte gör någonting egentligen. Alltid är det något även om det "bara" handlar om att plocka i ordning.

Nu känns det i lederna att jag gått så långt. Stel som en pinne är jag. Men det får jag ta. Börjar bli van vid det här laget. Jag är nog rätt tålig ändå.

Nu ska jag sätta mig och slöa i soffan en stund innan det är matdags.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: