memyselfaj.webblogg.se

Fredag

Tog en lång och skön promenad med Harry tidigt idag. Vem vet, det kanske blir en till senare?! Kändes bra i rygg och ben när jag gick. Men jäklar vad det värker och molar när det stelnar. Gäller att hålla igång alltså. ;) Med en full tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin är det ingen risk att jag får sitta still. ;)

Satt vid datorn en stund. Sökte lite efter protes-bh. Hittade några fina, men herre gud, de kostade 600-700 spänn. Någon som har tips? Inte nog med att man förlorat ett bröst. Man ska dessutom betala dyra pengar för att få något bra och som lyfter bysten. Orättvist. Mitt ärr är dessutom så ojämnt, så det blir en glipa upptill. Hur snyggt är det? Har några som jag köpt på Ellos, men de har blivit hängiga. Är det bättre kvalitet i de dyra? Hjälp!!

Helgen står för dörren. Jösses vad veckan gått fort. Och ikväll är det Lets dance igen. Kul. Bara två veckor innan vi ska se det live. :)

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: