memyselfaj.webblogg.se

Härligt i Rättvik

Igår när jag kom hit sken solen och det var 18 grader varmt. Och kåken jag bor i är riktigt fräsch.

På kvällskvisten blev det promenad med Harry längs Siljans strand. Ni som känner honom förstår att han tillbringade större delen av promenaden i vattnet. ;)

Efter det åkte vi tillbaka till stugan och gjorde lite mat. Tror faktiskt att Harry var lika hungrig som jag. Men så fick han några köttbullar i maten också. :)

Sov gott i natt. Harry också för han väckte mig 2 gånger när han drömde. Idag har vi varit uppe vid Vidablick (utsiktstorn) och gått. Hittade ett spårområde som vi gick. Men det var för jäkla geggigt, något som Harry gillade att rulla sig i.

Nu är vi i stugan och jag har gjort mig lite fika. Vädret är lite sämre idag, men vad gör det? Det regnar i alla fall inte. :)

Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: