memyselfaj.webblogg.se

Vad sa katten?

Har precis haft en udda konversation på facebook med mellandottern. När jag såg att hon var inloggad skrev jag och frågade om hon var där. Minuterna gick utan svar, men så plingade det till. Svaret löd: 3
Bara det och inget mer. Skickade tillbaka ett frågetecken. Återigen tickade minuterna på innan det plingade till.
Nu löd svaret: ,,,,,,
Började bli orolig över dotterns tillstånd. ;)
Men så fick jag kontakt med henne via sms. Hon hade sovit och låg fortfarande kvar i sängen. Vem var det då som var inloggad på hennes fb?
Svaret löd: katten Selma hade hittat en bra sovplats på deras tangentbord. Det var alltså henne jag haft den udda konversationen med.
Riktigt kul var det och jag skrattade gott.

Lilla fröken Selma. :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anneli
skriven :

Hej Inger!

Nu fick även jag skratta gott :))