memyselfaj.webblogg.se

Vad hände?

Igår sken solen och det var lite småkyligt, faktiskt -2 när jag var ute med Harry innan läggdags. Idag är det något helt annat. Vart f-n tog solen vägen?? Riktigt skitväder är det. Nej, det regnar inte men diset hänger över oss som en grå massa. Trist.

Jag har varit och tränat, ute med Harry och tvättat. Eller tvättar ska det vara, för jag håller på med det fortfarande. Träningen känns bra. Visst har jag ont i lederna, men jag inbillar mig att det blir bättre av träning. Åtminstone mår huvudet bättre av träningen. Slipper tänka så mycket. Allt tungt känns lättare att hantera.

Den här helgen har vi inget inplanerat. Jo, maken ska ha styrelsemöte med Goldenklubben där han är ordförande. De ska träffas här hemma på söndag. Annars ser det som sagt lugnt ut. Skönt.

Idag är det 18 dagar tills vi lyfter mot Thailand!! Får ett sug i magen av längtan. Vågar verkligen se fram mot det, för nu ska väl inga sjukdomar eller operationer kunna komma i vägen?! Fast man vet aldrig. En vecka innan vi skulle till Gotland i somras fick jag ju besked om operation samma dag som resan. Nej, men det är väl ändå inte möjligt?! Har inget inplanerat med sjukhuset framöver. Blir väl röntgen så småningom, men det tar jag när den dagen kommer.

Kram

Lilla Milda använder Svante som huvudkudde. :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: